суббота, 22 февраля 2014 г.

Întăriri pentru Ultima Redută!!!

Cristian Ghinea Director CRPE (Centrul Român de Politici Europene)

Cărțile dvs. peste Prut – dare de seama si o strigare

La început a fost un interviu pe care l-am citit într-un ziar de aici (http://www.jurnal.md/ro/news/bibliotecarul-revolutionar-1158683/). În care un bibliotecar sufletist zicea că nu are cărți în limba română. Așa m-a înduioșat încât le-am pus gând bun cărților mele: peste Prut cu dumneavoastră, boieroaicelor!

Și am zis asta aici, pe Facebook.


La care dumneavoastră, boierilor, ați sărit cu bucurie, semn că mai sunt și alți oameni care își iubesc cărțile atât de mult încât le-ar lăsa duse doar ca să se bucure niște copii moldoveni de ele. 

Așa am ajuns la CRPE să facem o pagină: 
http://www.crpe.ro/o-carte-peste-prut/

Mulțumesc donatorilor trecuți acolo. 

Mențiuni speciale pentru boierul Mihnea Vasilache, care trăitor la Londra fiind ne-a trimit două valize uriașe cu cărți. Apoi s-a gîndit că poate chiar mai mult, așa că a comandat o întreagă colecție de cărți Adevărul pentru noi. 

Editura Univers ne-a trimis un set din colecția lor de literatură universală. 

Iar Spațiul Public European ne-a pus la dispoziție cîteva pachete cu materiale didactice despre Uniunea Europeană (http://ec.europa.eu/romania/about_us/spatiul_public_european_ro.htm)

Plecăciuni!

Dat fiind succesul ne-am trezit cu o problemă: unde punem atîtea cărți?

Sediul CRPE e plin de cărți, prin dulapuri, pe sub mese. Cele două drumuri făcute la Chișinău cu mașina au ajuns abia pe o măsea – am adus vreo 250 de cărți în mașinuța noastră de oraș. 

Deci, se cereau măsuri urgente. 

Am vorbit cu ambasadorul României la Chișinău – Marius Lazurca. Boier la rîndul lui, domnul Lazurca ne-a ajutat cu o mașină de la ambasadă. Deci, putem căra acum toate cărțile odată, cu o mașină mare. 

Acei dintre dumneavoastră pe care i-am descurajat să aducă cărțile săptămînile trecute pentru că nu mai era spațiu la birou sunt rugați să le aducă săptămîna asta. Vineri vine mașina ambasadei la CRPE și le ia. Sîmbătă le ducem la Izbiște. 

Persoana responsabilă de colectarea cărților este Ludmila Gamurari, pe care o puteți contacta la adresa de e-mail office@crpe.ro. La numărul de telefon 0371.083.577 puteți cere cu și cu Alexandra Toderiță care poate prelua pachetele.

Din aprilie, CRPE își extinde spațiul de birouri și vom avea mai mult loc de depozitare. Deci dacă ratați acum, programul continuă. Dar ar fi bine să nu ratați

Gândiți-vă ce frumos le-ar sta cărților dvs. la Izbiște, raionul Criuleni, aproape de Tighina. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий