воскресенье, 31 августа 2014 г.

Festivalul Naţional al Cărţii şi Lecturii 2014, vine acasă la tine!

Povestea acestei tinere este la drept foarte emoţională.Fiind la o vîrstă cînd visele îţi dau aripi, ea la propriu zboară....zboară căci Dumnezeu a înzestrat-o cu un suflet mare şi un caracter dîrz! Zboară căci gîndul o duce departe, acolo unde vrea ea. Zboară căci picioarele nu vor s-o ducă acolo unde sufletul doreşte.
Zboară fiindcă citeşte cărţi!!!
Eleonora este o cititoare fidelă a Bibliotecii Publice Izbişte. Dar fiind faptul că nu se poate deplasa singură, cam doi ani la rînd, cărţi pantru ea lua de la bibliotecă o prietenă din mahala. Dar prietenii uneori sunt nevoiţi să se despartă din diferite motive: cei ce merg pleacă, cei ce nu pot merge, se luptă cu viaţa în continuare. Eleonora nu a vrut din acest motiv să se despartă de cărţi aşa că am găsit o soluţie....

Pe 31 august 2014, după cîteva mesaje scrise pe o reţea de socializare cu concretizarea cărţilor care ea ar fi dorit să le citească, mi-am luat o cutie cu cărţi şi am vizitat-o pe Eleonora. Vizita face parte din ciclu de activităţi din cadrul Festivalului Naţional al Cărţii şi Lecturii 2014. De fapt de 3 ani la Biblioteca Publică Izbişte derulează cu  succes acţiunea "Biblioteca vine acasă la tine", iar beneficiarii ei sunt cîteva persoane în etate care cîteodată nu pot veni singuri la bibliotecă din diferite motive(din cauza sănătăţii, timpului de afară,gheţuşului etc), şi atunci cu un simplu apel telefonic totul se rezolvă: fie că cineva solicită o carte anume sau pur şi simplu solicită presa periodică. Iar de azi am inclus-o în această listă şi pe Eleonora. Iam explicat menirea festivalului, iam dat o carte de vizită a bibliotecii şi după ce şi-a ales cîteva cărţi pentru lectură ne-am înţeles să ţinem legătura, fiindcă cartea o duce pe Eleonora departe.
Sunt bucuros că pot face şi eu ceva pentru cei ce au nevoie de ajutorul nostru....Sunt bucuros că poate azi Eleonora va fi la fel bucuroasă de cărţile aduse....Sunt bucuros că cărţile mai fac minuni....

Комментариев нет:

Отправить комментарий