понедельник, 18 января 2016 г.

Patru stări dintre El și Ea ...


Patru stări ale singurătății...
                 Patru stări ale frigului...
                            Patru stări dintre El și Ea...
Prima ... de obicei e așa:
E frig afară…Mergea singur pe stradă. Căuta cu înfrigurare un pic de căldură. A bătut încetișor la ușa Ei…
El : Bună ziua.
Ea: Saluuuut!
El :Scuzați vă rog, am nevoie de puțină căldură. Nu aveți un pic în plus?
Ea :Da desigur! Intră! Vino și te încălzește.
El : Vă mulțumesc! O să stau doar un pic. Nu vreau să deranjez – doar mă încălzesc și plec.
Ea : Nu-ți face griji. Stai cât poftești – am destulă căldură!
El : Mulțumesc, sunteți atât de bună!
Ea: Ți-e cald? Vino mai aproape…
El : Da, mulțumesc. E cald e bine…
Ea : Vino mai aproape nu te sfii…Încă mai aproape…Aici e mai cald.
El : Știți, m-am încălzit…mă tem că deja e prea cald.
Ea : Hai vino, aici e și mai cald. E bine? Ești fierbinte deja…Și e timpul să treci la „tu”…
El : Da, mă tem că deja m-am înfierbântat…o să stau mai departe, mă tem să nu te frigi…
Ea : Fleacuri, hai vino mai aproape.  Dar chiar ești fierbinte. Vai, deja arzi…M-am fript de la tine…Cum de ți-ai permis să te apropii așa de tare și să mă frigi? Îmi pare rău că te-am primit la cald.
El : Suză…plec. Îmi pare rău!

A doua ... de obicei e după prima:
E frig afară…Mergea singur pe stradă. Voia un pic de căldură. Și-a amintit de Ea, a bătut încetișor la ușa Ei…
El: Saluuut!
Ea : Bună Ziua.
El : E frig nu ai un pic de căldură și pentru mine? Doar un pic!
Ea : Nu. Nu am căldură. De fapt am, dar nu dau la nimeni...Și vă rog să nu mai deranjați.E târziu deja.
El : Scuze…bine, plec.
Ea: Da! Plecați, la revedere!

A treia...de obicei e după regrete.

E cald în casă. Stătea singură la fereastră. Avea nevoie să dăruiască puțină căldură. L-a văzut pe stradă. A alergat  să decshidă ușa…

Ea: Saluuut!
El : Bună ziua. 
Ea :Văd că-ți este frig, hai intră, o să te încălzești un pic! În casă e cald și bine.Intră…doar un pic.
El:  Nu , nu am nevoie de căldură. Scuzați, dar o să merg mai departe, sunt deja deprins cu frigul!Și vă rog să țineți cont de pronumele de politețe!
Ea : Da, da ...Scuzați vă rog.Ce păcat...Am crezut că...Nu, nu are a face. Scuzați.
El : La revedere.

A patra...de obicei așa e bine:
E frig afară, e frig în casă…Ambii aveau nevoie de căldură…Și-au amintit unul de celălalt… El s-a apropiat de ușă. Ea a deschis fără ca să aștepte ca cineva să bată:

Ea : Hei! Bunăăăă…
El : Salutareee!…
Ea : Intră, te așteptam, vrei un pic de căldură?
El : Da mi-a fost frig și mă temeam să nu-ți fie și ție frig, așa că ți-am adus un pic de căldură…
Ea : Mulțumesc! Cât de plăcut….hai intră nu mai sta! Am multe să-ți vorbesc…

Комментариев нет:

Отправить комментарий