пятница, 13 февраля 2015 г.

Veşnicia temei...dragoste.

Să zică cineva că nu a scris nimic despre dragoste, înseamnă că nu a iubit cu adevărat...
Să zică cineva că nu a iubit niciodată, înseamnă că nu a trăit cu adevărat...
Şi nu ştiu de căte ori este în stare omul să iubească în viaţă, dar o ultimă dragoste are precis. De ce o ultimă? Păi...cît poate să te mai doară?
Am scris şi eu câteva rânduri...câteva rînduri dedicate Ei... cunoscutei şi necunoscutei, apropiatei şi îndepărtatei, reală şi aevea. Dedicate Ei – ultimei dragoste, care niciodată nu ştii de unde vine şi când pleacă...căci...

Tu, deci, veşnică vei fi.
Des mă întreb, ca El, sub tei
De nu aflam de existenţa Ei,
Cum mai puteam un verb să mai rostesc
Un verb ce sună...te iubesc.

Şi mai tot timpul mă-ndoiesc
De poate nu am cunoscut pe Ea,
Mereu un substantiv repet cu un fior
Şi dulce,dulce el se cheamă...dor.

Şi când trăsnit eu mă opresc,
Cum de-am trecut pe lângă Ea?
Un adjectiv se rupe din poveşti:
Frumoasă tu,... frumoasă eşti.

Păcat să zic că nu-i frumos
Hrănindu-mi visul luminos,
Tot un pronume fură gândul:
La ea, la ea...mă duce dânsul.

Şi chiar de uit să mă trezesc
Şi mintea-n vis o prăbuşesc,
Totuna stă pe buze un compliment:
Ce nume Sfânt, tu Înger porţi.

Şi nimănui nimic nu dovedesc
Atunci când visul răscolesc:
Că nu ai fost, că nu mai eşti...
Că nu vei fi...

Şi tot repet ca un nebun:
Că ce e veşnic nu e dat ca să iubim,
Exemplu-mi sunt atâtea stele
Ce strălucesc departe ele.

Căci ce e veşnic, e mereu departe
Şi  tu, deci, veşnică vei fi!



Комментариев нет:

Отправить комментарий