понедельник, 30 ноября 2015 г.

Cu primarul după cărți sau…ce citește un lider.

„Nu toţi cei care care citesc devin lideri. Însă toţi liderii citesc.”(Harry Truman)

Cu toată criza ne străduim ca în fiecare an să facem achizție de carte. La acest capitol am toată susținerea primarului de Izbiște, d-l Ion Plămădeală. Mai mult ca atât dumnealui a mers personal cu mine ca să alegem cărțile. Ne-am consultat împreună pentru unele exemplare și vreau să recunosc că domnul primar are preferințe rafinate în ce privește o carte.A ales cu grijă pentru consătenii săi, cărțile din care aceștia se pot consulta în succesul unei afaceri, sau cum de un cod al bunelor maniere depinde afacerea sau productivitatea și relațiile dintr-un colectiv.

 În afară de banii programați la buget pentru achizițiile de carte, biblioteca din Izbiște a beneficiat și de o mică sponsorizare din partea deputatului Constantin Țuțu, care a rămas plăcut surprins de colajul video pe care l-am demonstat consătenilor în noaptea din ziua hramului satului, proiectând „Doza de patriotism”( așa am numit eu filmul video despre frumusețea satului natal) pe peretele Casei de Cultură. D-l Țuțu a  hotărît ca să contribuie personal la mărirea fondului de carte bună a bibliotecii. Vedeți ce înseamnă omniprezența unei biblioteci? Prin acest filmuleț am demonstrate consătenilor și  înalților oaspeți că biblioteca din sat este vie și activă.

În plus la aceasta  D-l Țuțu a promis că va intra pe la Biblioteca Publică Izbiște ca să împrumute o carte pentru lectură. Datorită donației deputatului, achiziția a fost mai bogată: am putut procura și cărți care nu prea încăpeau în bugetul bibliotecii. Sincere mulțumiri din partea tuturor utilizatorilor bibliotecii și desigur de acum încolo va figra în calitate de „Cititor de Onoare” a Bibliotecii Publice Izbiște.

Deci Biblioteca Publică Izbiște are  printre cititori, deja doi lideri care citesc. Sau încet se adeverește maxima: „Nu toți cei care citesc devin lideri, însă toți lideriii citesc! ”.

 

Dar voi ați descoperit lideri care citesc sau au dragostea de carte? 












 

Комментариев нет:

Отправить комментарий